En forsinket nytårshilsen

Så er julen vist ovre, men jeg vil gerne lige nå at ønske jer et rigtig godt nytår!

December er fløjet afsted her. Med 2 små børn i huset på fuld tid, julegaver, julerengøring, julemad osv. har der været en del at se til, men vi nåede det hele og havde en skøn juleaften og nytårsaften.

Der blev også lidt tid til det kreative. Mest fordi nogen i familien havde været så søde at ønske sig speciallavede julegaver af mig. Det er så dejligt – og altid lidt for spændende, om de kan lide resultatet, men indtil videre har jeg ramt meget godt.

Min kusine ønskede sig et ugleetui til sin iPhone. Dette er faktisk en version 2, da jeg tidligere har hæklet et lignende til hende, men det kom i kamp med en kat, så hun ønskede sig et nyt.

img_4121

IMG_4122

Det er hæklet i bomuldsgarn med dobbelt tråd på nål nr. 3,5. De hvide øjne er hæklet i enkelt tråd på nål nr. 2,5, og de sorte pupiller er sort filt, som er limet på.

Min lillebrors kæreste ønskede sig også et etui til hendes iPhone. Det er også en version 2, da hun havde fået ny mobil, og så passede det gamle ikke i størrelsen. Etuiet er syet i bomuldslærred fra Stof2000 og har fået en knap på i træ.

IMG_4172

Jeg er selv blevet rigtig godt tilfreds med etuierne, og heldigvis var modtagerne også glade 🙂

2 thoughts on “En forsinket nytårshilsen

Skriv et svar

