Hvilken knap?

Jeg har været så heldig at få fingrene i Sofie Meedoms bog Små Tasker. En virkelig fin bog med masser af ideer til at komme i gang med at sy punge, toilettasker, bæltetakser – ja, bare tasker! Jeg sprang ud i et etui til min mobil.

IMG_0025_2

Stoffet og elastikken er fra Stof og Stil, og foeret er rest vatteret bomuldslærred, som dukkede op i mine gemmer.

IMG_0027_2

Men hvilken knap skal jeg nu sy på?

IMG_0028_2

Jeg endte med at vælge den lyse læderknap. Den passer lige til min pung!

IMG_1701

2 thoughts on “Hvilken knap?

Skriv et svar

