En smæk eller to…

Så blev det tid til at få lavet nogle små savlesmække. Jeg gik i min mors gemmer og fandt nogle bomuldsrester fra min egen barndom! Det var lidt sjovt, da det bragte minder frem om tøj, som hun syede til mig. Med lidt fleece eller frotte på bagsiden er jeg nu blevet ret godt tilfreds med dem.

IMG_1343

Jeg lagde bomuldsstoffet og fleecen ret mod ret. Undlod at sy dem sammen hele vejen rundt, så jeg kunne vende retsiden ud. Pressede dem efterfølgende med strygejernet og syede en stikning rundt i kanten. Til sidst bankede jeg tryklåsknapper i.

IMG_1342

Mon disse bliver de sidste!? Jeg tror det næppe…

Skriv et svar

