Udsigt til stjerner

Her kommer lige en barnevognskæde mere… Denne version er med bindebånd og kan således monteres flere steder.

IMG_0451

Jeg er vild med faconen på disse stjerner! Jeg kan godt lide deres buttede form og deres bløde, runde spidser. Egentlig hører de sig måske julen til, men jeg synes nu, at de er blevet ret søde i de farverige stoffer – og slet ikke juleagtige.

IMG_0506

Mønstret er uden sømrum.

Jeg har flettet en snor i beigefarvet bomuldsgarn med teknikken ridepiskfletning, hvor man strikker med 4 snore. Jeg har syet stjernerne på snoren/fletningen med ca. 11 cm mellemrum.

IMG_0453

Så er der lidt mere at kigge på fra barnevognen eller autostolen – og hvis en lille nysgerrig hånd skulle få fat i dem, klarer de også det…

IMG_0509

Skriv et svar

